Reeglid
Alates 1.juunist 2022.a. tuleb teraapia- või massaažiaja broneeringu kinnitamiseks maksta broneeringutasu.
Tasuda saab sularahas või ülekandega.
* Broneeringutasu tasaarveldatakse teenusejärgselt.
* Teenusele mitte tulemisel broneeringutasu ei tagastata.
- Klient annab teada, kui ta ei saa mingil põhjusel kokkulepitud ajaks kohale tulla, kas siis helistades, kirjutades meilile või FB (minimaalne etteteatamise aeg on kaks tundi enne kokkulepitud aega). Vastasel korral on klienditeenindajal õigus nõuda 50% tühistamata jäetud teenuse hinnast või järgmist aega enam mitte broneerida.
- Klienditeenindaja annab kliendile teada, kui ta peab tühistama kokkulepitud aja, seda siis näiteks haigestumise tõttu. Klienditeenindaja pakub esimesel võimalusel kliendile uue sobiva aja.
- Klienditeenindajal on õigus mitte vastata telefonile, e-maili või fb lehel kirjadele, kui ta tegeleb kliendiga. Ta vastab esimesel võimaluse, kui on kliendiga teraapia lõpetanud.
- Kokkulepitud kohtumise kellaaeg tähendab juba teraapiaga alustamise aega. Palun kohale tulla 5 kuni 10 minutit varem.
- Klienditeenindajal on õigus lõpetada kliendi hilinemise korral teraapia algselt kokkulepitud ajal.
- Vastavalt vajadusele ja võimalusele võib klienditeenindaja, kokkuleppel kliendiga, muuta massaaži pikkust teenuse osutamise ajal.
- Vahetult enne massaaži tulemist palun mitte suitsetada!
- Alkoholi tarbimine enne massaaži vähemalt 8 tundi on keelatud!